Merhaba.Şimdi sizlere mtada şifreli kapı yapmayı gostereceğim.
İlk önce:
Map editore giriyoruz ve kapıyı istediğimiz yere koyuyoruz sonra kapıya çıft tıklıyoruz.
Daha sonra bu kodları lua dosyasına yazın.(ornek:server.lua)
Kod:
function resourceStart84()
kapi=createObject(kapı ıd sı,x,y,z,x,y,z)
end
function cmdHareket84(player,cmd)
moveObject(kapi,3000,x,y,z)
outputChatBox("Kapi Acilıyor",thePlayer)
end
function cmdEski84(player,cmd)
moveObject(kapi,3000,x,y,z)
outputChatBox("Kapi Kapanıyor",thePlayer)
end
addCommandHandler("kapi",cmdHareket84)
addCommandHandler("kapi1",cmdEski84)
addEventHandler("onResourceStart",getResourceRootElement(getThisResource()),resourceStart84)
kapi=createObject(kapı ıd sı,x,y,z,x,y,z)
end
function cmdHareket84(player,cmd)
moveObject(kapi,3000,x,y,z)
outputChatBox("Kapi Acilıyor",thePlayer)
end
function cmdEski84(player,cmd)
moveObject(kapi,3000,x,y,z)
outputChatBox("Kapi Kapanıyor",thePlayer)
end
addCommandHandler("kapi",cmdHareket84)
addCommandHandler("kapi1",cmdEski84)
addEventHandler("onResourceStart",getResourceRootElement(getThisResource()),resourceStart84)
komutları değiştirmek istiyorsanız addcommandhandler yazan yerdeki kapi ve kapi1 i değistirin.
Kapı ıd sı yazan yer kapının obje adı.
Bunları yaptıktan sonra meta.xml leyi olusturcaz.
Baslat not defteri:
Kod:
<meta>
<script src="lua dosyasının adı.lua" />
</meta>
<script src="lua dosyasının adı.lua" />
</meta>
bunları yazdıktan sonra farklı kaydet meta.xml yazın ve alttakı kutucuğa tum dosyalar yapın.
Daha sonra conf dosyasına gelin ve en alta resources yazan yerlerin oraya:
Kod:
<resource src="kapı klasörünün adı" startup="1" protected="0" />
yazın ve kaydedin.daha sonra oyuna girin ve consoleden start kapı map adını yazın.
Ve olay bitti yapamadığınız yada hata olunca bildirin.
Video :